مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-23سياسي

موج چهار کرونا در گلستان دور از انتظار نیست


استاندار گلستان با تأکید بر رعایت پروتکل ها توسط اصناف و مردم، گفت: موج چهارم کرونا در برخی از استان ها شروع شده و در گلستان هم شیوع این موج دور از انتظار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در استان محتمل دانست و گفت: در ستاد کرونای کشور بیان شد که خیز موج چهارم در برخی از شهرستان ها شروع شده و در گلستان تاکنون شواهد آن مشاهده نشده است بنابراین تاکید می کنیم که مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کند.

وی اضافه کرد: در گلستان تنها بندرگز شرایط نارنجی داشته و بقیه شهرستان ها در وضعیت آبی و زرد قرار دارند که امیدواریم بندرگز هم از چنین حالتی خارج شود.

حق شناس با بیان اینکه تردد در شهر های نارنجی و قرمز همچنان محدودیت دارد، گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی بیماریابی خانه به خانه در شهرستان های کردکوی و بندرگز در حال انجام است.

استاندار گلستان بیان کرد: آموزشگاه ها با ظرفیت نهایتاً 10 نفر در کلاس و با تایید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی در شهرهای زرد و آبی مجاز به ارائه خدمت هستند.

وی اضافه کرد: استخرها جزء گروه سوم محسوب می شوند و فعالیت آنها در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهار کرونا در گلستان دور از انتظار نیست

موج چهار کرونا در گلستان دور از انتظار نیست