مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-23بين الملل

اتاق بیضی کاخ سفید دکوراسیون تازه گرفت


جو بایدن دفتر کارش در کاخ سفید را با تصاویری از رهبران حقوق مدنی و کارگری آراست و تصاویر روسای جمهوری که در دوره کاری شان با بحران روبرو بوده را از اتاق خارج کرد.

- تصاویری از اعضای خانواده نیز در اتاق دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در دوران فعالیتش در کاخ سفید پرچم های نظامی را در دفتر کارش قرار داده بود اما حالا جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا تنها یک پرچم آمریکا را به همراه نشان ریاست جمهوری به همراه مجموعه ای از تصاویر خانوادگی در دفتر کارش قرار داده است.

دفتر کاخ سفید محل رسمی کار رییس جمهوری آمریکاست و همزمان با ورود رییس جمهوری جدید، بیشتر آنها تزیینات پرده ها، مبلمان و فرش های جدید و همچنین آثار هنری از مجموعه کاخ سفید، موزه ها و مجموعه داران را انتخاب می کنند.

پرتره ای از اندرو جکسون، رییس جمهوری پیشین آمریکا که استایل سیاسی پوپولیستی اش را برخی اوقات با ترامپ مقایسه می کردند، از دفتر کار بایدن منتقل کرده اند.

حالا فضای اتاق شامل مجسمه هایی از رهبران آمریکایی است که با چالش هایی روبرو بودند و استقامت کردند و شامل آبراهام لینکن، رهبری آمریکا در خلال جنگ داخلی و فرانکلین روزولت، رییس جمهوری وقت ایالات متحده در رکود بزرگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بیضی کاخ سفید دکوراسیون تازه گرفت

اتاق بیضی کاخ سفید دکوراسیون تازه گرفت