مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-23پزشكي

هلال احمر فقط توزیع کننده دارو است/ ایجاد فضای انتظار برای داروخانه


مدیرعامل هلال احمر استان فارس با اشاره به اینکه هلال احمر فقط مسئولیت توزیع داروها را برعهده دارد، اعلام کرد که برای داروخانه این مجموعه سالن انتظار تدارک دیده تا تجمعی ایجاد نشود.

- حسین درویشی در گفت و گو با در خصوص سرگردانی مردم برای تهیه داروهای خود و هجوم به داروخانه هلال احمر ضمن بیان اینکه تجمع مقابل داروخانه هلال احمر به دلیل میزان تقاضاست، تصریح کرد: برای این منظور در محوطه سازمان هلال احمر امکاناتی برای مراجعه کنندگان از جمله محل نشستن، سامانه سرمایشی و گرمایشی و… در نظر گرفته شده تا مراجعه کنندگان ناچار به تجمع در مقابل داروخانه نباشند.

وی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر داروهای بیماران خاص را توزیع می کند، افزود: هلال احمر فقط مجری و توزیع کننده داروست و تأمین آن بر عهده این نهاد نیست.

درویشی با اعلام اینکه تلاش هلال احمر خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی است، گفت: باید در نظر بگیریم که کشور در شرایط خاصی است و کمبود دارو به این دلیل به وجود آمده است.

این در حالیست که به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس، وظیفه توزیع داروهای خاص استان های همجوار هم به دوش این داروخانه است.

پیش از این خبرنگار مهر گزارش کرده بود که مردم شیراز برای تهیه داروهای بیماری های خاص خارجی با مشکل مواجه هستند و اغلب روزها بین دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر فقط توزیع کننده دارو است/ ایجاد فضای انتظار برای داروخانه

هلال احمر فقط توزیع کننده دارو است/ ایجاد فضای انتظار برای داروخانه