مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-23اقتصادي

روستاهای نظم آباد و حسین آباد بغدادی اراک نیازمند طرح کالبدی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: با توجه به حجم تقاضاهای سرمایه گذاری و گردشگری، باید برای روستاهای نظم آباد و حسین آباد بغدادی اراک، - ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: با توجه به حجم تقاضاهای سرمایه گذاری و گردشگری، باید برای روستاهای نظم آباد و حسین آباد بغدادی اراک، طرح کالبدی تعریف شود.

مهدی زندیه وکیلی چهارم بهمن ماه در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار کرد: کارگروه به دنبال طرح های گردشگری است، اما نمی خواهد پروژه ای شروع شود که بخش عمده ای از آن به تسهیلات بانکی وابسته باشد و سرمایه گذار باید اعتبار لازم را در قالب آورده شخصی در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم تدوین طرح کالبدی ویژه روستای نظم آباد اراک، گفت: تقاضا برای سرمایه گذاری در این روستا بسیار زیاد است و لازم است که با اختصاص اعتباری به منظور تدوین طرح کالبدی روستا اقدام شود.

زندیه وکیلی گفت: در هیچ زمینه ای خارج از محدوده روستا اجازه ساخت و ساز داده نمی شود ولی در حوزه گردشگری مجوز می دهیم و ناخواسته همه تقاضاها به سمت گردشگری سوق می یابد.

باید این ادعاها سنجش شود و اگر ساخت و ساز صورت نگرفت باید اهرم هایی را برای برخورد در اختیار داشته باشیم، از طرفی باید سفره خانه های حسین آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای نظم آباد و حسین آباد بغدادی اراک نیازمند طرح کالبدی

روستاهای نظم آباد و حسین آباد بغدادی اراک نیازمند طرح کالبدی