مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-23سياسي

جزییات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد


بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور جمعه 15 اسفند 99 برگزار می شود و داوطلبان می توانند از 27 بهمن در این آزمون ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور جمعه 15 اسفند 99 برگزار می شود.

داوطلبان باید پیش از نام نویسی اینترنتی، باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی شامل اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد، است.

همچنین اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیشنیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و .

)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)، اصل و کپی گذرنامه های جدید و زمان تحصیل، عکس 3*4 از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد

جزییات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد