مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-23اجتماعي

بازگشایی راه ارتباطی بیش از 120 روستا در زنجان


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در اثر بارش برف و وقوع کولاک، راه ارتباطی بیش از 120 روستا در استان زنجان مسدود شد.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در اثر بارش برف و وقوع کولاک، راه ارتباطی بیش از 120 روستا در استان زنجان مسدود شد.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در اثر بارش برف و وقوع کولاک، راه ارتباطی بیش از 120 روستا مسدود شد که تا عصر دیروز (3 بهمن ماه) 117 روستا بازگشایی و 11 روستا در محاصره برف و کولاک بود و طبق آخرین آمار، تلاش راهداران برای بازگشایی 8 روستای باقی مانده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود کولاک باعث شده بود که راه ارتباطی یک روستا چندین بار مسدود شود، ادامه داد: با این حال مجموعه راهداری با 500 نفر نیرو و با 280 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، در 30 راهدارخانه تلاش دارند تا در اسرع وقت راه ها را بازگشایی و پاکسازی کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد: بازگشایی، نمک پاشی و تیغ زنی سطح جاده با اولویت آزادراه ها، راه های اصلی و فرعی انجام و سپس به وضع راه های روستایی رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی بیش از 120 روستا در زنجان

بازگشایی راه ارتباطی بیش از 120 روستا در زنجان