مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-23ورزشي

هیچ چیز غیرقانونی در «اسکای مال» اتفاق نیفتاده است


نایب رییس شورای شهر همدان با تأکید براینکه موتور محرکه توسعه اقتصادی شهرها پروژه هایی چون «اسکای مال» هستند، گفت: معمولاً این پروژه ها در شهرهایی که ادعای توسعه پایدار دارند، - ایسنا/همدان نایب رییس شورای شهر همدان با تأکید براینکه موتور محرکه توسعه اقتصادی شهرها پروژه هایی چون اسکای مال هستند، گفت: معمولاً این پروژه ها در شهرهایی که ادعای توسعه پایدار دارند، یکی از وجوه بارز توسعه است.

ابراهیم مولوی شنبه 4 بهمن در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر همدان از پروژه اسکای مال، اظهار کرد: شاید علت اینکه در همدان نتوانستیم پروژه های بزرگ اداری، تجاری، فرهنگی و ورزشی را به صورت مجتمع در کنار هم داشته باشیم، همین مشکلاتی باشد که امروز پروژه اسکای مال با آن مواجه شده است.

وی با تأکید بر اینکه به مردم همدان اعلام می کنم که پروژه اسکای مال تمام مرحل قانونی خود را طی کرده و هیچ چیز غیرقانونی در این پروژه اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: در پروژه ای به این بزرگی و با این حجم عمق خاک برداری، حتماً متخصصان خاک شناسی نظرات ساعی دارند که این خاک برداری ها انجام شود.

مولوی ادامه داد: همه اتفاقاتی که در کمیته فنی، کمیسیون ماده 5 و شورای اسلامی شهر همدان انجام شده در این راستا بوده که پروژه به نتیجه برسد و همه کمک کردیم که این اتفاق بیفتد و قطعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ چیز غیرقانونی در «اسکای مال» اتفاق نیفتاده است

هیچ چیز غیرقانونی در «اسکای مال» اتفاق نیفتاده است