مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23سياسي

رهبری نخستین شخصی بود که با سبک زندگی جدید کرونا منطبق شد


مقام معظم رهبری نخستین شخصی بودند که برنامه های خود را با سبک زندگی جدید کرونا و مطابق با ستاد ملی کرونا تغییر دادند.

- فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: سیره و مکتب فاطمی دارای ظرفیت بالایی بوده و قابلیت تبدیل به الگوی جهانی را دارد که نباید از این ظرفیت غافل شد.

سعید کتابی شنبه 4 بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد، با تأکید بر اینکه سیره فاطمی بهترین الگو در تحکیم بنیان خانواده هاست، اظهار کرد: نوع مدیریت در خانه داری و خانواده، عبادت و معرفت، همسرداری، تربیت فرزندان و حضور فعالانه در عرصه های اجتماعی جامعه از جمله موارد بارز در سیره و مکتب فاطمی بوده که الگوگیری خانواده ها و جامعه از این مکتب نقش مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه خانواده نخستین و مهمترین نهاد تربیتی در هر جامعه به شمار می رود، افزود: آموزه های دینی می تواند جایگاه خاص و ویژه ای در تربیت نسل آینده داشته باشد و خانواده ها باید تلاش کنند تا این آموزه ها را بیش از گذشته در جامعه و خانواده نهادینه سازند.

کتابی در ادامه با بیان اینکه سبک زندگی کرونایی در حال حاضر موجب تغییر شیوه های آموزشی و دانشگاه ها و محدودیت اجرای بسیاری از برنامه ها شده و باید با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا حرکت کرد، گفت: در رابطه با اجرای برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری نخستین شخصی بود که با سبک زندگی جدید کرونا منطبق شد

رهبری نخستین شخصی بود که با سبک زندگی جدید کرونا منطبق شد