مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-23سياسي

رشادت های سپهبدشهید قره نی به روایت امیر عبدالله نجفی


هرچند قبل از پیروزی انقلاب اعلام نمی شد که سپهبد قره نی چه کسی هست ولی در پادگان ها دهان به دهان از و حرف می زدند و آدم شناخته شده، شجاع، مصمم، - هرچند قبل از پیروزی انقلاب اعلام نمی شد که سپهبد قره نی چه کسی هست ولی در پادگان ها دهان به دهان از و حرف می زدند و آدم شناخته شده، شجاع، مصمم، باسواد و قاطعی بود که طرفدار انقلاب و علیه شاه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیستمین قسمت از برنامه تلویزیونی سرچشمه شنبه شب(4بهمن ماه) با حضور افرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش از شبکه پنجم سیما به روی آنتن رفت.

نجفی در ابتدای این گفت وگو با اشاره به روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی و فعالیت جریان های انقلابی درون ارتش در آن روزها گفت: نیروهای مذهبی معمولا در هر پادگان و پایگاه زمینی، هوایی، دریایی و هوانیروز بودند و با توجه به اینکه تا بهمن ماه چندین دولت عوض شده بود و بوی رفتن رژیم و سقوط می آمد، این نظامی ها معمولا با روحانی های سرشناس و انقلابی آن شهر به شکلی ارتباط برقرار کرده بودند و در تمام پادگان ها، پایگاه ها ارتباطشان با روحانیون برقرار بود و برای هر شرایطی طرح هایی داشتند.

وی ضمن اشاره به اینکه در اصفهان شهید صیاد شیرازی افسر باسوادی بود و در مرکز توپخانه اصفهان استاد بود و شاگردان زیادی او را می شناختند، بیان کرد: یکی از استادان ما در اصفهان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های سپهبدشهید قره نی به روایت امیر عبدالله نجفی

رشادت های سپهبدشهید قره نی به روایت امیر عبدالله نجفی