مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-23بين الملل

فلسطین از امارات به سازمان ملل شکایت کرد


رژیم اشغالگر اسراییلی توافقنامه های تجاری را با شرکت های اماراتی آغاز کرده که این اقدام ناقض تصمیم دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل است که معامله با شهرک های رژیم صهیونیستی را ممنوع کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، وزارت خارجه فلسطین از اقدام امارات در عقد توافقنامه های تجاری با شهرک های رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کرد.

وزارت خارجه فلسطین شکایت نامه ای علیه کشور امارات به دلیل واردات تولیدات شهرک های رژیم صهیونیستی را به سازمان ملل ارائه کرد.

در متن این شکایت آمده است: رژیم اشغالگر اسراییلی توافقنامه های تجاری را با شرکت های اماراتی آغاز کرده که این اقدام ناقض تصمیم دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل است که معامله با شهرک های رژیم صهیونیستی را ممنوع کرده بود.

وزارت خارجه فلسطین در متن شکایت نامه خود آورد: توافقنامه هایی که تا امروز به امضا رسیده اند، توافقنامه های مشابه دیگری را به بهانه تقویت همکاری های اقتصادی میان شرکت های اماراتی و شهرک های غیرقانونی به دنبال خود خواهند داشت.

همچنین این وزارتخانه تاکید کرد: طرح شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاثیری برنامه ریزی شده و ویرانگر بر حقوق بشر فلسطین دارد و چنین قراردادهایی با شهرک های غیرقانونی محرک طرح شهرک سازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین از امارات به سازمان ملل شکایت کرد

فلسطین از امارات به سازمان ملل شکایت کرد