مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-23سياسي

آغاز فعالیت شبانه روزی درمانگاه کلاچای در آینده نزدیک


با رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان زمینه فعالیت شبانه روزی درمانگاه کلاچای در آینده نزدیک فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صفری ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کلاچای با اشاره به رایزنی های انجام شده با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: در این نشست طرح ارتقا و تبدیل وضعیت درمانگاه کلاچای مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و بزودی فعالیت شبانه روزی آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح زمینه را برای تأمین تجهیزات این مرکز و رفع کمبودهای آن فراهم می کند، گفت: تعدادی تجهیزات و دستگاه های سرمایشی نیز برای بیمارستان شهید انصاری رودسر تهیه و تأمین شده است.

نماینده رودسر و املش در مجلس در ادامه به نقش و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اشاره و اضافه کرد: تربیت نیروی انسانی پویا و کارآمد از مهم ترین کارکردهای آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام صفری با اشاره به برخی دغدغه ها و مشکلات آموزش و پرورش، تصریح کرد: ارتباطات بیشتر با حوزه آموزش و پرورش می تواند در اجرای برنامه های این سازمان تأثیرگذار باشد.

وی وجود مدارس فرسوده در کلاچای و شهرستان رودسر را نامطلوب عنوان کرد و افزود: حضور دانش آموزان در چنین فضاهایی برای تعلیم و تربیت شایسته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت شبانه روزی درمانگاه کلاچای در آینده نزدیک

آغاز فعالیت شبانه روزی درمانگاه کلاچای در آینده نزدیک