مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-23بين الملل

کمک 20 میلیون دلاری واشنگتن به بغداد برای امنیت منطقه سبز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت آمریکا در بغداد، امروز (شنبه - 23 ژانویه) طی بیانیه ای مدعی اختصاص 20 میلیون دلار برای دولت عراق با هدف تامین امنیت منطقه بین المللی و امنیتی سبز ، - سفارت آمریکا در بغداد مدعی اختصاص کمک 20 میلیون دلاری به دولت عراق برای تامین امنیت منطقه سبز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت آمریکا در بغداد، امروز (شنبه - 23 ژانویه) طی بیانیه ای مدعی اختصاص 20 میلیون دلار برای دولت عراق با هدف تامین امنیت منطقه بین المللی و امنیتی سبز ، شد.

بر اساس این بیانیه که نسخه ای از آن در پایگاه خبری ناس منتشر شد، این کمک مالی سفارت آمریکا شامل تامین مالی تیمی از مهندسان عمران برای انجام یک بررسی جامع و فراگیر در خصوص نقاط کنونی ورود به منطقه سبز و برنامه ریزی برای ایجاد دروازه های جدید است.

در این بیانیه آمده است: سرهنگ جان تایکرت مسئول ارشد امور دفاعی سفارت آمریکا در بغداد، امروز گزارش نهایی از تیم ارزیابی را به سرتیپ ستاد حامد مهدی الزهیری فرمانده واحد ویژه مسئول امنیت منطقه سبز تحویل داد.

این اقدام دستاورد مهمی برای تاکید بر پروژه همکاری کنونی به منظور تقویت امنیت این منطقه و تامین امنیت مقر دولت عراق به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیون دلاری واشنگتن به بغداد برای امنیت منطقه سبز

کمک 20 میلیون دلاری واشنگتن به بغداد برای امنیت منطقه سبز