مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-23اقتصادي

مولتی کافه از توسعه سبد محصولی خود خبر داد


مولتی کافه، تنها تولیدکننده قهوه فوری از دانه سبز در کشور از توسعه و تغییراتی در سبد محصولی خود خبر داد.

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت قهوه به تازگی اعلام کرد که گروه محصولات جدیدی را به تولیدات خود افزوده و همچنین از این پس محصولات مولتی کافه در ظاهر و بسته بندی جدید روانه باز خواهند شد.

گسترش این سبد محصولی منجر به تولید دو برند جدید در کنار مولتی کافه به نام های مولتی کوکو (محصولات بر پایه شکلات) و مولتی میت (محصولات مکمل مانند کافی کریمر و شکر) شده است.

مولتی کافه یکی از بزرگ ترین زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری پارت سازان است که سال هاست در حوزه تولید محصولات قهوه از دانه ی برشته شده و پودر قهوه تا انواع قهوه فوری، کافی میکس ، شکلات داغ و.

فعالیت می کند.

این مجموعه با بررسی رفتار مصرف کننده و نیاز بازار و با در نظر گرفتن سلیقه و ذائقه مصرف کنندگان، به توسعه و اعمال تغییراتی در ظاهر، بسته بندی و سبد محصولات خود اقدام کرده است.

فرهاد جمال پور مدیرعامل صنایع غذایی مولتی درباره این تغییرات گفت: ما به عنوان تنها تولیدکننده قهوه فوری در کشور، پس از یک دهه حضور فعال و مستمر در بازار ایران و بررسی و ارزیابی دقیق ذائقه ایرانیان در بخش نوشیدنی های گرم بر پایه قهوه و شکلات به این نتیجه رسیدیم که باید قدمی نو در جهت پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولتی کافه از توسعه سبد محصولی خود خبر داد

مولتی کافه از توسعه سبد محصولی خود خبر داد