مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-23سياسي

6 باور غلط درباره راه اندازی استارتاپ


به اعتقاد دست اندرکاران اکوسیستم نوآوری کشور 6 باور غلط در زمینه راه اندازی استارتاپ وجود دارد که در صورت رعایت آن کارآفرینان می توانند به موفقیت خود در حوزه کسب و کارهای مورد نظر خود امیدوار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنیای کارآفرینی پر از زرق و برق است و این زرق و برق اغلب باعث نادیده گرفته شدن جزییات می شود؛ از این رو برخی از کارآفرینان مبتدی، راه اندازی استارتاپ را فرآیندی لذت بخش، آسان، انعطاف پذیر و ساده می دانند و گمان می کنند کارآفرینان دوران خوبی را سپری می کنند و البته مهم تر از همه سود هنگفتی را برای دنیای استارتاپی تصور می کنند.

در حالی که به گفته دکتر علی اصغر سعدآبادی عضو هیات علمی و رییس مرکز نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی این گونه نیست.

دکتر سعدآبادی، رییس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه می بایست جنبه نهفته و تاریک دنیای استارتاپی را بررسی کنیم، گفت: به جز افرادی که تجربه های واقعی را پشت سرگذاشته اند، هیچ کس نمی تواند درباره راه اندازی استارتاپ یا به طور کلی راه اندازی مشاغل خصوصی به ویژه در مراحل اولیه فرد کارآفرین را راهنمایی کند.

باور غلط اول: مالکیت استارتاپ یعنی هر زمان که بخواهید می توانید کار کنید وی با بیان اینکه در زمینه راه اندازی استارتاپ باورهای غلطی وجود دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 باور غلط درباره راه اندازی استارتاپ

6 باور غلط درباره راه اندازی استارتاپ