مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-23اقتصادي

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با توسعه راه های هوایی گسترش می یابد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه گردشگری استان با افزایش راه های هوایی گسترش می یابد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه گردشگری استان با افزایش راه های هوایی گسترش می یابد.

مجید صفایی در دیدار با مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه حمل و نقل هوایی یکی از یرساخت های مهم گردشگری در استان است افزود: حمل و نقل هوایی نقش بسزایی در دسترسی آسان، سریع و ایمن گردشگران به مناطق دیدنی استان دارد.

وی تصریح کرد: نبودپروازهای مستقیم خارجی به یاسوج که عنوان پایتخت طبیعت ایران را دارد یکی از مهمترین خلأهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و آثار تاریخی به صورت تیزر از تلویزیون فرودگاهی پخش می شود.

عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان راه اندازی تاکسی هوایی ( ایر تاکسی) در فرودگاه یاسوج به جد در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: تاکسی هوایی یک هواپیمای سبک یا حتی فوق سبک بوده و می تواند با حداقل ظرفیت ممکن در مسیرهای کوتاه جابه جا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با توسعه راه های هوایی گسترش می یابد

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با توسعه راه های هوایی گسترش می یابد