مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-23فرهنگي

واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری همدان به بخش خصوصی


سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا و سالن های سینما، آمفی تئاتر و رستوران مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شدند.

- ایسنا/همدان سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا و سالن های سینما، آمفی تئاتر و رستوران مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مراسم واگذاری رسمی این مجتمع ها با تأکید بر اینکه این اداره کل یکی از دستگاه های پیشرو در امر واگذاری مجتمع های دولتی است، گفت: امر واگذاری مجتمع های بوعلی سینا و شهید آوینی بعد از بررسی و طی مراحل قانونی، دو نوبت در روزنامه های کثیرالانتشار به صورت آگهی منتشر شد.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه واگذاری مجتمع فرهنگی هنری شهر لالجین هم در دستور کار قرار دارد، افزود: براساس اصل 44 قانون اساسی، برون سپاری امور، مشارکت بخش خصوصی و ارتقاء بهره وری از اهداف این طرح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل هم درباره این پروژه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در اجرای ماده 27 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به روش(ROLT) برخی از فضاهای فرهنگی و هنری خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری همدان به بخش خصوصی

واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری همدان به بخش خصوصی