مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-23بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین از امارات به سازمان ملل متحد شکایت کرد


تشکیلات خودگردان فلسطین از امارات به دلیل امضای توافقنامه های اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی ، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین رسماً شکایت نامه این تشکیلات از امارات را به میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد تحویل داده است.

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان فلسطین از امارات به دلیل نقض قانون بین الملل مربوط به ممنوعیت واردات محصولات شهرک نشینان صهیونیست، به سازمان ملل متحد شکایت کرده است.

در همین ارتباط، ابراهیم خریشه نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تأیید کرد که این تشکیلات رسماً از اماراتی ها در سازمان مذکور شکایت به عمل آورده است.

در شکایت نامه وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد آمده است: اسراییل و شرکت های استعماری آن توافقنامه هایی را با شرکت های اماراتی امضا کرده اند که این توافقنامه ها نقض فهرست سیاه محسوب می شود؛ فهرستی که پیشتر دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل صادر کرده بود.

المالکی همچنین به میشل باشله گفته است که توافقنامه های تجاری و اقتصادی امضا شده میان طرف های صهیونیستی و اماراتی نقض قوانین بین المللی محسوب می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین از امارات به سازمان ملل متحد شکایت کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین از امارات به سازمان ملل متحد شکایت کرد