مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-23پزشكي

ارائه خدمات توانبخشی و روانپزشکی به بیماران پساکووید


معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، از آمادگی مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه برای ارائه خدمات توانبخشی و روانپزشکی به بیماران پساکووید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن خراسانی، روز شنبه در نشست خبری که در محل معاونت درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دارای دو بیمارستان روانپزشکی با 1400 تخت و بیمارستان تک تخصصی رفیده و همچنین دو مرکز درمانی اسماً و نظام مافی، آماده ارائه خدمات توانبخشی و روانپزشکی به بیماران است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به عارضه های جسمانی و روانی بیماران کووید 19 بعد از درمان به خصوص آن دسته از بیمارانی که در آی سی یو بستری می شوند، افزود: آنچه مسلم است و نباید از آن غافل شویم، شرایط بیماران روانی و غیر روانی در مواجهه با بیماری مبتلا می شوند، کار مراقبت از آنها سخت تر می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با اشاره به شرایط متفاوت بیماران روانپزشکی رازی با سایر بیمارستان ها که کار درمانی انجام می دهند، افزود: با تمامی مشکلاتی که برای مراقبت بیماران روانپزشکی وجود دارد، اما با تلاش پرسنل، از جمع سه هزار نفر پرسنل و بیمار روانپزشکی، فقط 4 مورد فوتی در اثر کرونا داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات توانبخشی و روانپزشکی به بیماران پساکووید

ارائه خدمات توانبخشی و روانپزشکی به بیماران پساکووید