مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-23اقتصادي

نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، در هفته هفتم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در قالب طرح هر هفته، - در هفته هفتم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو شرکت های مستقر در شهرک صنعتی مبارکه با کاربرد ها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، در هفته هفتم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربرد های صنعتی فناوری نانو در قالب طرح هر هفته، یک شهرک صنعتی ، که با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان در حال اجرا است، در روز چهارشنبه 1 بهمن ماه 1399، شرکت های مستقر در شهرک صنعتی مبارکه با کاربرد ها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.

این نشست با حضور 17 تن از از مدیران واحد های صنعتی فعال در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی و معدنی، رنگ و رزین، نساجی و پلیمر مستقر در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان بصورت وبینار و در بستر اسکای روم برگزار شد.

در این رشته نشست ها به ارائه مطالبی از قبیل اطلاع رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو؛ معرفی فرصت های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع؛ معرفی محصولات و توانمندی های صنعتی ایران در فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه

نشست معرفی فرصت ها و کاربرد های فناوری نانو در شهرک صنعتی مبارکه