مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-23ورزشي

فدراسیون والیبال، ادعای سرپرست تیم ملی را تکذیب کرد!


پیش از داغ شدن اخبار اخیر مبنی بر نیامدن آلکنو به ایران و شروع کار تیم ملی از فرورودین ماه سال آینده با “توتولو” دستیار آلکنو، محمدرضا داورزنی اعلام کرد که سرمربی روسیه ای از فروردین ماه و با شروع اردوها کار خود را در ایران آغاز می کند.

اتفاقی اکنون با توجه به مسائل موجود با علامت سوال بزرگی همراه شده است.

پیش از مطرح شدن شائبه های نیامدن آلکنو به ایران، فدراسیون هیچگاه اعلام نکرد که این مربی روسیه ای دو آپشن را برای همکاری با تیم ملی ایران در نظر دارد و بارها شاهد این موضوع بودیم که آلکنو از فروردین در ایران شروع به کار خواهد کرد.

با این وجود پس از مطرح شدن این موضوعات، امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال در مورد شائبه های نیامدن آلکنو، به ایسنا گفت: در زمان امضای قرارداد با این مربی، وقتی که با آلکنو صحبت کردیم دو آپشن را پیشنهاد داد.

اول اینکه سر موقع با شروع اردوهای تیم ملی به ایران آمده و کار خود را شروع کند و سپس برای یک اردوی تدارکاتی تیم عازم کازان شود.

آپشن دوم او هم این بود که اگر بازی های باشگاهی آن ها به مراحل بالاتر رفت و آلکنو نتوانست به ایران بیاید، دستیار او آقای توتولو به ایران بیاید تا تمرینات تیم ملی ایران را شروع کند و وقتی اردو یک مقدار جلو رفت او به تیم ملی ملحق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون والیبال، ادعای سرپرست تیم ملی را تکذیب کرد!

فدراسیون والیبال، ادعای سرپرست تیم ملی را تکذیب کرد!