مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23اقتصادي

ضرورت تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی در مازندران


استاندار مازندران تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی را برای توسعه صادرات محصولات مختلف در استان از جمله کشاورزی ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان ظهر شنبه در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی خواستار تقویت ناوگان حمل ونقل دریایی برای توسعه صادرات در استان شد و گفت: در سال های اخیر تجهیزات زیرساختی مناسبی در سه بندر استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار در استان، تقویت تجهیزات حمل و نقل دریایی را در استان ضروری دانست و گفت: تأمین کانتینرهای مناسب از جمله نیازمندی ها است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه باید کارکرد بنادر استان را با تقویت زیرساخت ها افزایش دهیم، یادآور شد: راه اندازی پایانه صادرات نیز در استان، روند صادرات محصولات کشاورزی را جهش می دهد.

حسین زادگان بر لزوم صادرات محصولات کشاورزی استان به کشورهای آسیای میانه تاکید کرد و گفت: کشتیرانی دریای خزر باید برای توسعه ظرفیت های حمل ونقل دریایی برنامه ریزی کند.

استاندار مازندران توسعه ناوگان و ظرفیت حمل و نقل هوایی را نیز در استان برای توسعه مناسبات الزامی دانست و گفت: در این راستا با موافقت با یک شرکت هوایی پرواز مستقیم ساری - آکتائو برقرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی در مازندران

ضرورت تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی در مازندران