مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23فرهنگي

درگذشت بدلکار معروف سینما براثر کرونا


«رمی ژولیان» بدلکار معروف سینمای فرانسه و مجموعه فیلم های «جیمز باند» در سن 90 سالگی و بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

- جی پلاس، به نقل از فرانس 24، رمی ژولیان که سابقه بدلکاری در بیش از 1400 فیلم و تبلیغ تلویزیونی را در کارنامه داشت، پس از دو هفته بستری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانی در فرانسه در سن 90 سالگی از از دنیا رفت.

او که در مجموعه فیلم های جیمز باند به جای ستاره هایی چون شان کانری و راجر مور بدلکاری کرده بود، در سینمای فرانسه نیز در صحنه های خطرناک فیلم به جای آلن دلون و ژان پل بلموندو نیز ظاهر شده بود.

این بدلکار فرانسوی در مجموع در شش فیلم از مجموعه جیمز باند از جمله چشم طلایی و فقط برای چشمان تو حضور داشت و در فیلم معروف کسب و کار ایتالیایی محصول 1986 به کارگردانی پیتر کالینسن نیز به جای مایکل کین مقابل دوربین رفته است.

ژولیان قهرمان اسبق موتورکراس فرانسه بود که در سال 1964 و با بدلکاری به جای ژان ماره بازیگر فرانسوی کار خود را در سینما آغاز کرد و در ادامه در 50 سال حضور مستمر خود در سینما در بسیاری از صحنه های بدلکاری سینمای فرانسه و جهان حضور داشت.

در سال 1999 و در صحنه بدلکاری فیلم تاکسی 2 ساخته لوک بسون حادثه ای رخ داد که به مرگ فیلمبردار و جراحت جدید دستیار فیلمبرداری منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت بدلکار معروف سینما براثر کرونا

درگذشت بدلکار معروف سینما براثر کرونا