مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-23اقتصادي

رتبه 30 غنی ترین استان کشور در فضای کسب و کار!


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه وضعیت کسب و کار استان کرمان در تابستان از بهار بدتر شده است، اظهار کرد: - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه وضعیت کسب و کار استان کرمان در تابستان از بهار بدتر شده است، اظهار کرد: رتبه کسب و کار استان کرمان از 31 استان کشور، سی ام شده است.

سیدمهدی طبیب زاده پیش از ظهر امروز چهارم بهمن ماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با اعضای اتاق بازرگانی کرمان گفت: اگر فکری برای زیرساخت ها نشود صنایع استان با مشکل روبرو می شوند.

به طور مثال کارخانه گندله سازی سیرجان با وجود کرونا و تحریم ها در زمان بندی مقرر احداث شد اما به دلیل نبود برق حدود 4 ماه راه اندازی آن به تعویق افتاد.

وی از استقرار پنجره واحد الکترونیکی در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: همه استعلامات از این طریق انجام خواهد شد و دیگر از پاس کاری سرمایه گذار به ادارات جلوگیری می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت کسب و کار استان کرمان در تابستان از بهار بدتر شده است، اظهار کرد: رتبه کسب و کار استان کرمان از 31 استان کشور، سی ام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 30 غنی ترین استان کشور در فضای کسب و کار!

رتبه 30 غنی ترین استان کشور در فضای کسب و کار!