مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-23اجتماعي

طرح جامع مدیریت تالاب آق گل نهایی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: با برگزاری چهارمین نشست مدیریت تالاب آق گل، طرح جامع مدیریت این تالاب نهایی می شود.

- محسن جعفری نژادبسطامی در نشست مجازی با اعضای سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان همدان، بیان کرد: مدیریت تالاب ها جوانب گوناگونی دارد که در طرح مدیریت جامع تالاب آق گل همه این جوانب درنظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت های طبیعی زیادی در استان همدان وجود دارد و در عین حال وسعت مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست در همدان محدود و حدود سه درصد است و این موضوع حساسیت حفظ زیستگاه های استان را افزایش می دهد.

جعفری نژادبسطامی مطرح کرد: در مجموع حدود 1.

3 درصد از سطح استان حفاظت شده و 4.

10 درصد نیز مناطق شکار ممنوع را شامل می شود و مناطقی از استان برای ارتقای سطح مدیریت پیشنهاد شده که با موانع گوناگونی مواجه است.

وی در ادامه بیان کرد: ارتقای غار سراب به اثر طبیعی ملی، ارتقای کوهستان الوند به منطقه حفاظت شده و ارتقای منطقه حفاظت شده خانگرمز به پناهگاه حیات وحش در دستور کار شورای عالی محیط زیست قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تأکید کرد: در کنار توسعه معادن، شهرنشینی و کشاورزی باید مسئله حفاظت از زیستگاه ها را در استان همدان مورد توجه جدی قرار داد و این موضوع را در برنامه های آمایشی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع مدیریت تالاب آق گل نهایی می شود

طرح جامع مدیریت تالاب آق گل نهایی می شود