مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-23اجتماعي

بارش برف و باران فقط شکل آلودگی هوا را تغییر می دهد


در حقیقت بارش باران و برف مسئله اصلی آلودگی هوا را رفع نمی کند و تنها صورت مسئله و شکل آلودگی را تغییر می دهد؛ یعنی آلودگی از فضای آسمان به خاک منتقل می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال محیط زیست گفت: در حقیقت بارش باران و برف مسئله اصلی آلودگی هوا را رفع نمی کند و تنها صورت مسئله و شکل آلودگی را تغییر می دهد؛ یعنی آلودگی از فضای آسمان به خاک منتقل می شود.

امیرعلی برومند در گفت وگو با ایسنا در خصوص آلودگی های اخیر هوا و راهکارهای حل این مشکل اظهار کرد: ما در هفته هوای پاک، آلوده ترین روزهای سال را سپری کردیم و کلان شهرهای کشور اوج آلودگی را تجربه کردند، اما توجه به این مورد که چه چیزی ما را به این نقطه رسانده است باید مورد توجه ما باشد.

به نظر می رسد، نگاه تک بعدی و یک جانبه گرایانه به مسائل محیط زیست باعث می شود که خطای معرفت شناختی نسبت به موضوعات به وجود آید.

وی افزود: مسئله مهم آن که اکثر افراد تقصیر آلودگی این روزها را متوجه مازوت می دانند و اگر مسئله آلودگی هوا را تماما به رفتار مردم مانند استفاده زیاد از خودروهای شخصی تقلیل داده شود، درست نخواهد بود.

آلودگی هوا مسئله ای چند بعدی است و راهکارهای حل آن باید همزمان در تمام ابعاد انجام شود عضو کمیته آموزشی، پژوهشی مدیریت سبز دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: چیزی که در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران فقط شکل آلودگی هوا را تغییر می دهد

بارش برف و باران فقط شکل آلودگی هوا را تغییر می دهد