مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-23پزشكي

صدای پای موج چهارم کرونا در کرمانشاه/ تعداد مبتلایان در حال افزایش است


مدیرگروه کنترل بیماری های مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: اخیرا ورودی بیمارستان به علت ابتلا به کرونا در استان زیاد شده که براساس پیش بینی های انجام شده احتمال وارد به موج چهارم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سارا شاه آبادی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: طی دوسه هفته گذشته تعداد موارد بستری و تعداد موارد مرگ و میر مبتلا به کووید 19 در استان کاهش یافته بود، اما متاسفانه چند روزی است که ورودی بیمارستان زیاد شده و براساس پیش بینی های انجام شده احتمال وارد به موج چهارم وجود دارد.

وی با اشاره به مرگ یک نفر در استان با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: هم اکنون 172 بیمار کرونایی در بیمارستا ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، این در حالی است که آمار ورودی ها تا چند وقت پیش به به زیر 130 نفر رسیده بود که متاسفانه با شیبی ملایم در حال افزایش است.

مدیرگروه کنترل بیماری های مرکز بهداشت استان کرمانشاه اشاره ای به رنگ بندی های شهرستان استان به لحاظ شیوع بیماری ویروس کرونا داشت و گفت: شهرستان های اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، صحنه،  قصرشیرین، کرمانشاه و هرسین آبی است و شهرستان های پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، سنقرو کلیایی، کنگاور و گیلان غرب زرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای پای موج چهارم کرونا در کرمانشاه/ تعداد مبتلایان در حال افزایش است

صدای پای موج چهارم کرونا در کرمانشاه/ تعداد مبتلایان در حال افزایش است