مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-23دانش

جزییات ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد


ثبت نام دانشجویانی که با میهمانی آنها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400–1399 در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت شده است، آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشجویانی که با میهمانی آنها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت شده می توانند از امروز شنبه 4 بهمن تا پایان وقت روز دوشنبه 6 بهمن 99 با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی تهران و تکمیل و تایید فرم مشخصات نسبت به ثبت نام و تمدید شماره دانشجویی خود اقدام کنند.

دانشجویان باید قبل از اقدام برای ثبت نام، با ورود به سامانه دانشگاه کد ملی و شناسنامه ثبت شده در سیستم را کنترل و صرفا با کد ملی و شناسنامه مندرج در سامانه اقدام به ثبت نام جهت تمدید شماره دانشجویی کنند.

دانشجویان موظف هستند برای آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک، مجددا بعد از یک روز کاری به سایت مراجعه و شماره دانشجویی خود را مشاهده کنند.

انتخاب واحد دانشجویان میهمان پس از تمدید شماره دانشجویی از روز سه شنبه 7 بهمن ماه 1399 تا پایان وقت روز پنجشنبه 9 بهمن ماه 1399 انجام می گیرد.

دانشجویان میهمان هنگام انتخاب واحد ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی نیمسال دوم 1400-1399 هستند.

آن دسته از دانشجویانی که بنا بر شرایط خاص با تقسیط شهریه آنها موافقت می­ شود حداکثر قبل از شروع امتحانات ملزم به پرداخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

جزییات ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد