مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-23اجتماعي

مسیرهای مواصلاتی قزوین از زباله پاکسازی شد


به مناسبت هفته هوای پاک با شعار«هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم» مناطق تحت مدیریت و مسیرهای مواصلاتی استان قزوین از پسماندها پاکسازی شد.

- ایسنا/قزوین به مناسبت هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم مناطق تحت مدیریت و مسیرهای مواصلاتی استان قزوین از پسماندها پاکسازی شد.

به مناسبت هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم با مشارکت شهرداران شهرهای استان و با حضور گروه های مردمی و جمعی از مسئولین، مناطق تحت مدیریت و مسیرهای مواصلاتی استان از پسماندها پاکسازی شد.

مهران شنتیایی، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: هدف از نام گذاری روز ملی هوای پاک افزایش آگاهی های عمومی مردم برای حفظ محیط زیست و آگاهی سیاست مداران و مدیران جهت اتخاذ تصمیم های جدی برای مقابله با تخریب محیط زیست است.

هدف از برگزاری برنامه پاکسازی محیط نیز جلب توجه مردم به مسائلی است که محیط زیست را آلوده و سلامت انسان را به مخاطره می اندازد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، این برنامه با همکاری و مشارکت ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های استان، شهرداری ها و با حضور کارکنان محیط زیست، کارکنان شهرداری ها و گروه های مردمی در مناطق تحت مدیریت و حاشیه اتوبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای مواصلاتی قزوین از زباله پاکسازی شد

مسیرهای مواصلاتی قزوین از زباله پاکسازی شد