مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-23فناوري

خطر جدی، در کمین شرکت ها  و سازمان های دارای وب سرویس


کارشناسان حوزه اطلاعات و فناوری بر این باورند که موارد زیر زنگ خطر مهمی برای سازمان هایی است که برای رفع نیازهای سازمان خود از وب سرویس استفاده می کنند.

این موارد عبارتند از: قطع شدن مکرر سیستم بعلت توزیع غیر استاندارد بار، عدم شناخت درست و به موقع مشکلات، اتلاف زمان و هزینه بعلت نداشتن ابزارهای مناسب، پیچیده بودن اضافه کردن سرویس های جدید به زیر ساخت سازمان، عدم امکان استفاده از وب سرویس های قدیمی در بستری امن و استاندارد، نداشتن ابزارهای لازم برای نظارت بر روند کار وب سرویس ها، ارتباط دو به دو وب سرویس ها و .

موارد فوق تنها برخی از مشکلاتی است که سازمان های دارای وب سرویس با آن مواجه هستند.

چه شرکت هایی در خطر اند ؟ عموما سازمان ها و شرکت هایی که برای دریافت یا ارائه خدمات خود به صورت آنلاین فعالیت می کنند باید از وب سرویس استفاده کنند.

تا زمانیکه تعداد وب سرویس ها زیاد نیست یا عملکرد وب سرویس مهم و حیاتی نیست، ایجاد خطا یا نقص باعث بروز مشکلات مهمی برای یک شرکت یا سازمان نمی شود اما خطر مهم زمانی بوجود می آید که تعداد وب سرویس های سازمان زیاد باشد نظیر انواع بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تعدد وب سرویس ها باعث بوجود آمدن حجم عظیمی از ارتباطات می شود، اگر این ارتباطات ساختار منظمی نداشته باشند یا در زیر ساخت فنی سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر جدی، در کمین شرکت ها  و سازمان های دارای وب سرویس

خطر جدی، در کمین شرکت ها  و سازمان های دارای وب سرویس