مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-23پزشكي

15درصد جمعیت سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون بیش از 15 درصد جمعیت استان به کرونا مبتلا گردیدند که مدافعان سلامت هم در حوزه های بهداشت و هم درمان در ارائه خدمات به این بیماران سنگ تمام گذاشتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون بیش از 15 درصد جمعیت استان به کرونا مبتلا گردیدند که مدافعان سلامت هم در حوزه های بهداشت و هم درمان در ارائه خدمات به این بیماران سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر سید محمد هاشمی شهری اظهارکرد: از ابتدای سال 98 تاکنون با سیل، تب کنگو، آنفولانرا، کرونا و باز هم سیل در استان مواجه بودیم که همکاران ما در حیطه سلامت مردم نقش بسزایی را ایفاء نمودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان داشت: در بحران آنفلوآنزا به 38 هزار نفر در بیمارستان ها خدمات ارائه کردیم.

وی با بیان این نکته که ورود و خروج غیر قانونی اتباع خارجی و حوادث ترافیکی از معضلات سلامت در استان است خاطر نشان کرد: در مبادی رسمی و قانونی که حضور داریم خدمات سلامت به لحظه ارائه می گردد و تیم های بهداشتی ما در مبادی ورودی مرزها در پست های مراقبت بصورت فعال حضور دارند و وضعت سلامت اتباع خارجی را مورد بررسی سندرومیک قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15درصد جمعیت سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا شده اند

15درصد جمعیت سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا شده اند