مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-23سياسي

قول مساعد استاندار برای حل مشکل المان 15 خرداد


طبق پیگیری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، استاندار زنجان قول مساعد برای حل مشکل و آغاز ساخت المان 15 خرداد را داده است.

- عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: موضوع وجود المان در شهر، بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در زنجان تنها المان میدان انقلاب را داریم، گفت: گاها بحث مجسمه ها که رئال است، با المان که یک عنصر انتزاعی است، اشتباه گرفته می شود، در صورتی که اینطور نیست و  ما در زنجان باید به سمت المان سازی برویم.

وی در ادامه با بیان اینکه تصمیم بر تغییر مجسمه میدان 15 خرداد نیز در سال 97 یعنی دو سال قبل اتخاذ شده است، گفت: در آن زمان شورا به این نتیجه رسید که به علت عدم تناسب اسم میدان و مجسمه یا باید مجسمه برداشته شود و یا نام میدان عوض شد که در نهایت تصمیم به برداشتن مجسمه شد.

راشاد با اشاره به اینکه در سال جاری نیز یک طراح بسیار حرفه ای برای ساخت المان 15 خرداد انتخاب شده است، افزود: خیلی از افراد طراح خوبی هستند اما نمی توانند طرح را عملیاتی و اجرایی کنند، به همین خاطر کسی انتخاب شده است که از این توانایی برخوردار باشد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به رد مصوبه شورای شهر در کمیته تطبیق گفت: پیگیر موضوع ساخت المان هستیم و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد استاندار برای حل مشکل المان 15 خرداد

قول مساعد استاندار برای حل مشکل المان 15 خرداد