مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-23ورزشي

چراغ سبز استقلال به جدایی شیخ دیاباته؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از برخی رسانه های ایتالیایی فیلیپه اینزاگی و پدیده این فصل سری آ، خواهان بازگشت شیخ دیاباته، مهاجم کنونی استقلال به بنونتو است.

- شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال و آقای گل فصل گذشته لیگ که در هفته یازدهم لیگ بیستم پایش به گلزنی باز شد، شاید دوباره بازی در سری آ ایتالیا را تجربه کند و آن هم خیلی زود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از برخی رسانه های ایتالیایی فیلیپه اینزاگی و پدیده این فصل سری آ، خواهان بازگشت شیخ دیاباته، مهاجم کنونی استقلال به بنونتو است.

فوگیا، مدیر ورزشی باشگاه بنونتو پس از ناکامی در خرید پاولتی و یورنته، تصمیم گرفته تا شیخ دیاباته مهاجم اسبق این تیم در فصل 2017-2018 را به خدمت گیرد.

قطعا این خبر خوبی برای استقلال و هوادارانش نیست، بخصوص آن که دیاباته هم مثل هرو یه میلیچ بازیکن کروات آبی ها بار ها به پرداخت های کم و نامنظم باشگاه اعتراض کرده و گاهی هم شایعاتی درباره جدایی شیخ از فصل گذشته تاکنون در رسانه ها مطرح شده است.

جدا از این قضیه محمود فکری که از ابتدای فصل به دلایل مختلف و گاه ناشناخته با 2 بازیکن خارجی تیمش برخورد هایی داشته و حتی آن ها را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده، بر اساس شنیده ها از سوی باشگاه به خاطر حفظ آن ها تحت فشار است و شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز استقلال به جدایی شیخ دیاباته؟!

چراغ سبز استقلال به جدایی شیخ دیاباته؟!