مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-23ورزشي

آغاز 《لیگ تندرستی ایران》هم زمان با سراسر کشور در اردبیل


رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل از آغاز لیگ تندرستی ایران هم زمان با سراسر کشور از امروز در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحق زاده با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ملی ایجاد گفتمان ورزش همگانی در سطح کشور،،بالا بردن فعالیت بدنی در میان عموم مردم جامعه، امکان مشارکت حداکثری افراد جامعه، توسعه تندرستی، آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین جلوگیری از کم تحرکی در جامعه است.

وی افزود: در لیگ تندرستی، قرار است از تمام ظرفیت های دولتی و بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی و تولید رقابت در اقشار مختلف مردم در ورزش همگانی و در نهایت ایجاد تحرک بهره گیری شود.

اسحق زاده با بیان اینکه این طرح ورزشی از چهارم بهمن ماه 99 آغاز و تا 30 اسفندماه سال جاری ادامه دارد، افزود: لیگ تندرستی یک طرح رقابت محور بوده و 32 استان در آن با هم به رقابت می پردازند.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر از این طرح ورزشی می توانند به آدرس irantandorosti.

ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همه شهروندان و مردم عزیز می توانند از شنبه تا پنجشنبه هر هفته به سایت برگزاری لیگ مراجعه و با برنامه تمرینی آن آشنا شده و 30 ثانیه از تمرینات خود را فیلم گرفته و باذکر مشخصات خود، به صورت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز 《لیگ تندرستی ایران》هم زمان با سراسر کشور در اردبیل

آغاز 《لیگ تندرستی ایران》هم زمان با سراسر کشور در اردبیل