مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-23اقتصادي

اخطار به 400 نفر از صاحبان شالیزارهای رشت


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت از اخطار به 400 نفر صاحبان شالیزارهای این شهرستان خبر داد که می خواستند شالیزار خود را از حالت کشاورزی خارج کنند.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت از اخطار به 400 نفر صاحبان شالیزارهای این شهرستان خبر داد که می خواستند شالیزار خود را از حالت کشاورزی خارج کنند.

مسعود اسدی پرور در گفت و گو با ایسنا گفت: حفاظت از شالیزارهای این شهرستان از اولویت های کاری این اداره است و ما همه توان خود را به کار می گیریم تا هیچ شالیزاری بلاکشت رها نشود.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت بزرگترین شهرستان برنج خیز کشور و 92 هزار نفر در این شهرستان به تولید برنج مشغولند، افزود: سال گذشته 400 نفر از مالکان شالیزارهای شهرستان رشت که کشت برنج را در شالیزارشان انجام نداده بودند، اخطار گرفتند.

اسدی پرور خاطرنشان کرد: طبق قانون شالیزارها نباید طی سه سال متوالی بلاکشت بمانند و افرادی که بخواهند با کشت نکردن برنج، این اراضی ارزشمند را از حالت شالیزاری خارج کنند، اخطار دریافت خواهند کرد و در صورت بی توجهی به اخطار سوم، پس از 5 سال جهاد کشاورزی از این حق قانونی برخوردار است که شالیزار را به فردی که متقاضی تولید برنج باشد، اجاره دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 400 نفر از صاحبان شالیزارهای رشت

اخطار به 400 نفر از صاحبان شالیزارهای رشت