مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-23اقتصادي

به یک بازاریاب با روابط عمومی بالا نیازمندیم!


به یک بازاریاب با روابط عمومی بالا نیازمندیم! این جمله برای تمام افراد جامعه تقریبا آشنا است و بسیاری از افراد برای کسب درآمد اقدام به بازاریابی برای محصولات تولیدی شرکت های بزرگ می کنند تا بتوانند از این طریق درآمدی را کسب کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری به یک بازاریاب با روابط عمومی بالا نیازمندیم! این جمله برای تمام افراد جامعه تقریبا آشنا است و بسیاری از افراد برای کسب درآمد اقدام به بازاریابی برای محصولات تولیدی شرکت های بزرگ می کنند تا بتوانند از این طریق درآمدی را کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازاریابی یک استرانژی برای برقراری ارتباط با مشتری توسط شرکت های بزرگ تولید کننده است، معمولا برای جلب یا جذب نظر مشتری به یک محصول یا خدمت، شرکت ها از روش های خلاقانه استفاده می کنند تا بتوانند از این طریق از رقبا در بازار پیشی بگیرند.

این روزها بازاریاب ها به شکل قارچ گونه ای در سطح کشور افزایش یافته اند و بخشی از بازاریاب ها عمدتا از بین بانوان خانه دار هستند و بخشی نیز به عنوان شغل دوم در کنار شغل اصلی خود اقدام به بازاریابی محصولات شرکت های بزرگ می کنند، این روزها به نظر می رسد بازاریابی به شیوه شبکه ای در حال انجام است و این روش گردش مالی در این شبکه ها شفاف نیست، زیرا میزان فروش محصول به طور رسمی در جایی ثبت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یک بازاریاب با روابط عمومی بالا نیازمندیم!

به یک بازاریاب با روابط عمومی بالا نیازمندیم!