مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 21:552021-01-22اقتصادي

تبعیض در گروه ممنوعه (27)؛ممنوعیت واردات لوازم آرایش برداشته شد!


بعد از رایزنی های صورت گرفته در رابطه با رفع موانع ترخیص و واردات لوازم آرایشی و بهداشتی، مقرر شده که این کالاها از گروه ممنوعه (27) خارج و به گروه دیگری منتقل شود، - تبعیض در گروه ممنوعه (27)؛ممنوعیت واردات لوازم آرایش برداشته شد! بعد از رایزنی های صورت گرفته در رابطه با رفع موانع ترخیص و واردات لوازم آرایشی و بهداشتی، مقرر شده که این کالاها از گروه ممنوعه (27) خارج و به گروه دیگری منتقل شود، این امتیاز در حالی اعمال شده که در گروه (27) کالاهای دیگری هم قرار دارند که از مدت ها قبل در گمرک دپو بوده و صاحبان آنها حتی به صورت مشروط و براساس توافق دستگاه های مربوطه هم با موانعی برای ترخیص مواجه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های اخیر با توجه به تغییراتی که در واردات کالا و اولویت بندی آنها به ویژه به دلیل مسایل ارزی ایجاد شد، در کنار ممنوعیت واردات برخی اقلام و گروه های کالایی حتی ترخیص آن دسته که قبل از ممنوعیت هم وارد شده بودند متوقف شد.

توافق شد ولی ترخیص به مانع خورد گروه کالایی (27) از جمله آنها بود که اولویت ارزی آن غیرفعال و ممنوعه اعلام شد، اما در مهرماه سال جاری با مذاکرات صورت گرفته تصمیماتی درباره تعیین وضعیت ترخیص کالاهای این گروه اخذ شد؛ به طوری که ارونقی-معاون فنی گمرک ایران- ایران اعلام کرد که متعاقب مکاتبات انجام شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض در گروه ممنوعه (27)؛ممنوعیت واردات لوازم آرایش برداشته شد!

تبعیض در گروه ممنوعه (27)؛ممنوعیت واردات لوازم آرایش برداشته شد!