مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 21:052021-01-22اقتصادي

بازار به افزایش قیمت طلا امید بست


نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد با وجود این که از روند صعودی طلا کاسته شده اما همچنان برخی از سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار به افزایش قیمت طلا در معاملات هفته جاری خوش بین مانده اند.

- نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد با وجود این که از روند صعودی طلا کاسته شده اما همچنان برخی از سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار به افزایش قیمت طلا در معاملات هفته جاری خوش بین مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از نظر بسیاری از تحلیلگران، طلا بین انتظارات فزاینده برای احیای اقتصادی قویتر از حد انتظار و نگرانیها از رشد تورم گیر کرده است.

با این حال جدیدترین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران خُرد انتظار دارند تورم رشد کرده و قیمت طلا را بالاتر ببرد.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت، 15 نفر شرکت کردند که از میان آنها 9 نفر معادل 60 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند در حالی که سه نفر معادل 20 درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند و به همین میزان نظر خنثی داشتند.

در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران، 1581 نفر شرکت کردند که از میان آنها 1063 نفر معادل 67 درصد به افزایش قیمت طلا و 275 نفر معادل 17 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و 243 نفر معادل 15 درصد نظری نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار به افزایش قیمت طلا امید بست

بازار به افزایش قیمت طلا امید بست