مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 19:402021-01-22بين الملل

دمشق: سکوت مدعیان حقوق بشر، مشوقی برای تداوم حملات رژیم اسراییل است


وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حملات بامداد جمعه رژیم صهیونیستی به اراضی این کشور، از جامعه جهانی، سازمان ملل و شورای امنیت خواست به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوریه در نامه هایی جداگانه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت سازمان ملل متحد حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه و کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان این کشور بر اثر این حملات را محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه جمعه شب در واکنش به حملات بامدادی جمعه تأکید کرد که این حملات جنایتکارانه در حومه شهر حماه (مرکز استانی به همین نام در غرب سوریه) نقض آشکار حریم هوایی و حاکمیت اراضی سوریه و همچنین زیرپا گذاشتن آشکار قانون حقوق بشر و قوانین بین الملل است.

سوریه در نامه های که برای سازمان ملل و شورای امنیت نوشته، از این دو نهاد بین المللی خواسته است به مسئولیت های خود در قبال این حملات از قبیل محکوم کردن آن عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سانا، در این نامه ها آمده است: (اسراییل) جمعه 22 ژانویه در اطراف شهر حماه دست به حمله جدیدی به اراضی جمهوری عربی سوریه زد که بر اثر آن، یک خانواده؛ پدر، مادر و دو کودک به شهادت رسیدند و چهار شهروند دیگر از همین خانواده زخمی شدند و همچنین شماری از خانه های شهروندان غیرنظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: سکوت مدعیان حقوق بشر، مشوقی برای تداوم حملات رژیم اسراییل است

دمشق: سکوت مدعیان حقوق بشر، مشوقی برای تداوم حملات رژیم اسراییل است