مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-22ورزشي

بیانیه جدید و تحریم استقلال علیه یک برنامه صداوسیما


اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، نفرات کادرفنی و بازیکنان این باشگاه تا زمانی که این روشنگری تنها رنگ و بوی یکسو نگری دارد، در برنامه فوتبال برتر شرکت نخواهند کرد - باشگاه استقلال بار دیگر بیانیه ای را درخصوص یکی از برنامه های تلویزیونی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بعد از تنش های متعدد سالهای اخیر آبی ها با رسانه ها و به خصوص صداوسیما، در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: روشنگری و آگاهی بخشی، یکی از اصلی ترین رسالت های رسانه ملی است؛ وظیفه ای مهم که به مخاطب خود این فرصت را می دهد تا از جزییات رویداد ها باخبر شود.

مطمئنا عمل به این وظیفه مهم در فضای حرفه ای لیگ فوتبال، که بخش عمده ای از هزینه های جاری آن از بیت المال تامین می شود، این روز ها باید با جدیت و دقت بیشتری دنبال شود.

رسانه ملی باید ضمن تلاش برای داشتن نگاه موشکافانه، به متن و حاشیه های فوتبال حرفه ای دقتی مضاعف کند که خود دچار حاشیه نشده یا به حواشی دامن نزند! برای پرهیز از این آفت ، که می تواند یک یا چند باشگاه را با چالش های جدی روبه رو کند، رسانه ملی در حوزه ورزش، باید رفتاری عدالت محورانه و به دور از علقه های رنگی، در قامت چتری به وسعت تمام رنگ ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جدید و تحریم استقلال علیه یک برنامه صداوسیما

بیانیه جدید و تحریم استقلال علیه یک برنامه صداوسیما