مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-22ورزشي

امکان ضایع شدن حق برخی تیم ها در لیگ گروهی وجود دارد


سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان لیگ تصمیم به برگزاری لیگ به صورت گروهی کرد تا در زمان صرفه جویی شود، - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان لیگ تصمیم به برگزاری لیگ به صورت گروهی کرد تا در زمان صرفه جویی شود، اما در این نوع برگزاری ممکن است حق برخی تیم ها ضایع شود.

فاطمه شریف امروز (جمعه، سوم بهمن ماه) پس از برد پر گل 14 بر یک تیمش در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در مقابل هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: همان گونه که قبلا گفتم تا هفته سوم نمی توان اظهارنظر و ارزیابی درستی درباره سطح فنی تیم ها داشت.

تیم ما بازی تدارکاتی نداشت و به بازی هفته اول و امروز به دید بازی دوستانه نگاه کردیم تا به انسجام و هماهنگی لازم و مدنظرمان برسیم.

امروز نسبت به بازی قبل بهتر بودیم و از بازیکنانم راضی هستم.

وی در مورد تیم هیئت فوتبال اصفهان گفت: تیم هیئت اصفهان تیم جوانی است و امروز مقابل ما جنگید و اگر کمی باتجربه شوند به طور قطع در طول فصل بازی های بهتری را از آنها خواهیم دید و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم هیئت خراسان رضوی در خصوص داوری این دیدار، اظهار کرد: معمولا دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ضایع شدن حق برخی تیم ها در لیگ گروهی وجود دارد

امکان ضایع شدن حق برخی تیم ها در لیگ گروهی وجود دارد