مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-22اجتماعي

فعالیت 5 مدرسه جدید در فردیس با آغاز سال تحصیلی آتی


معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: 10 مدرسه و 135 کلاس درس به مجموع فضای آموزشی شهرستان اضافه می شود که از این تعداد 5 مدرسه تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

- منصور منصور بخت، معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به وجود  10 پروژه مدرسه سازی در شهرستان فردیس، گفت: از این تعداد 5 مدرسه خیرساز، 4 مدرسه توسط اداره نوسازی مدارس و یک مدرسه با واگذاری زمین از سوی خیر با مشارکت خیر و اداره نوسازی در فرخ آباد زیبادشت احداث می شود.

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ناحیه دو کرج، با بیان اینکه با تکمیل و راه اندازی این مدارس 135 کلاس درس به مجموعه کلاس های شهرستان فردیس اضافه می شود، افزود: این مدارس در مناطق ارم، شهرک نگارستان، شهرک 110، سرحدآباد، شهرک راه آهن، بعثت، مشکین دشت و فرخ آباد در حال احداث است که 4 یا  5 مدرسه تا سال تحصیلی آتی به بهره برداری می رسد.

معاون پشتبانی آموزش و پرورش فردیس با اشاره به جمعیت فزاینده و کمبود فضای آموزشی در فردیس بر ضرورت افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز و توسعه فًای آموزشی در شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: 101 هزار و 717 دانش آموز شهرستان فردیس و ناحیه 2 کرج  در 461 مدرسه ساماندهی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 مدرسه جدید در فردیس با آغاز سال تحصیلی آتی

فعالیت 5 مدرسه جدید در فردیس با آغاز سال تحصیلی آتی