مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-22سياسي

امضای قرارداد مقر اپدیم بین ایران و معاون دبیرکل سازمان ملل


 قرارداد مقر اپدیم (مرکز مدیریت اطلاعات توسعه بلایا برای آسیا و اقیانوسیه) بین سفیر کشورمان به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و معاون دبیرکل ملل متحد و دبیر اجرایی اسکاپ به نمایندگی سازمان ملل متحد امضا شد.

-  قرارداد مقر اپدیم (مرکز مدیریت اطلاعات توسعه بلایا برای آسیا و اقیانوسیه) بین سفیر کشورمان به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و معاون دبیرکل ملل متحد و دبیر اجرایی اسکاپ به نمایندگی سازمان ملل متحد امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور سید رضا نوبختی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پادشاهی تایلند در محل کمیسیون اقتصادی اجتماعی ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) مستقر در بانکوک ترتیبات اجرایی (اداری-مالی) قرارداد مقر اپدیم بین سفیر کشورمان به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و آرمیدا سالسیا آلیسجابانا معاون دبیرکل ملل متحد و دبیر اجرایی اسکاپ به نمایندگی سازمان ملل متحد امضا شد.

مرکز مدیریت اطلاعات توسعه بلایا برای آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) با مساعدت دولت جمهوری اسلامی ایران در تهران مستقر است.

این مرکز بعنوان تنها مرکز تخصصی ذیل مجموعه سازمان ملل متحد در دو قاره آسیا و اقیانوسیه می باشد که بطور تخصصی موضوع بسیار پر اهمیت گردآوری و پایش داده و اطلاعات مربوط به بلایا را در دستور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد مقر اپدیم بین ایران و معاون دبیرکل سازمان ملل

امضای قرارداد مقر اپدیم بین ایران و معاون دبیرکل سازمان ملل