مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-22بين الملل

افشاگری پسر ارشد ترامپ علیه بایدن


پسر ارشد رییس جمهور سابق آمریکا، در حالی که کمتر از یک روز از آغاز به کار رییس جمهور جدید گذشته بود، حمله لفظی به او را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس: دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رییس جمهور سابق آمریکا، ظرف کمتر از 24 ساعت از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن حمله لفظی به او را آغاز کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، پسر ترامپ در حساب توییتری خود گزارشی از روزنامه نیویورک تایمز درباره استفاده نیروهای فدرال از تجهیزات ضد شورش علیه هواداران ترامپ را به اشتراک گذاشت.

دونالد ترامپ جونیور در خصوص این گزارش نوشت: جو بایدن از گاز اشک آور استفاده می کند.

قرار است اینطور عمل شود، درست است؟ بنا بر گزارش رسانه های غربی، درست ساعاتی پس از آنکه بایدن به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا سوگند یاد کرد حدود 200 نفر از هواداران ترامپ با برگزاری تجمع اعتراضی به سمت ساختمان اداره گمرک و مهاجرت آمریکا (ICE) در شهر پورتلند ایالت اورگن ، سنگ و تخم مرغ پرتاب کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در این خصوص گزارش کرد، نیروهای پلیس فدرال برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور و نارنجک های دودزا استفاده کردند .

پسر ارشد ترامپ در ادامه توییت خود نوشت: تصور کنید اداره دولت به عنوان یک دموکرات چقدر راحت تر است؛ وقتی که مجموعه چندین میلیارد دلاری از رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری پسر ارشد ترامپ علیه بایدن

افشاگری پسر ارشد ترامپ علیه بایدن