مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-22سياسي

پیگیری حادثه آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول


وزیر آموزش و پرورش با حضور در شورای معاونین آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: حادثه برخورد صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی در سردشت دزفول با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،محسن حاجی میرزایی در شورای معاونین آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر لزوم پیگیری مراحل درمانی همکاران فرهنگی آسیب دیده در حادثه برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان آنان در سردشت دزفول گفت:این حادثه  با قید فوریت مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار بگیرد و تمام تلاش ما این است که امکانات لازم پزشکی و درمانی برای این عزیزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نماینده ویژه وزیر در کارگروه درمان فرهنگیان آسیب دیده سردشت دزفول است،گفت:تمامی هزینه های درمانی و پزشکی آسیب دیدگان این حادثه به صورت رایگان انجام شود.

حاجی میرزایی در عین حال با تاکید بر لزوم تدوین یک برنامه عملی از سوی آموزش و پرورش خوزستان برای بهبود شاخص های آموزشی در استان خوزستان گفت:در گام اول این برنامه ریزی باید با استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود صورت بگیرد و امیدواریم تا پایان بهمن ماه این برنامه اجرایی شود.

وی افزود:در عین حال باید در پوشش تحصیلی دوره متوسطه در استان خوزستان نیز راهکاری اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حادثه آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول

پیگیری حادثه آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول