مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-22ورزشي

پیشنهاد ایران برای برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش


در صورت موافقت کمیته بین المللی ناشنوایان، ایران به جای مالزی میزبان برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان اردیبهشت سال آینده در کیش خواهد بود.

- دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: در صورت موافقت کمیته بین المللی ناشنوایان، ایران به جای مالزی میزبان برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان اردیبهشت سال آینده در کیش خواهد بود.

پژمان معتمدی در گفت و گو با ایسنا ظهار کرد: با توجه به این که زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در مالزی به دلیل کرونا دو بار به تعویق افتاد، از کمیته بین المللی ناشنوایان پیشنهاد برگزاری این مسابقات در اردیبهشت سال آینده به میزبانی ایران را دادیم که در صورت موافقت تصمیم داریم مسابقات انتخابی المپیک در رشته های فوتبال و بسکتبال را در کیش برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به پرداخت حقوق به ورزشکاران شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان، گفت: پرداخت حقوق به ورزشکاران شانس کسب مدال در المپیک با حمایت کمیته ملی المپیک از آذر امسال شروع شده و به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.

ورزشکارانی که لیست آنها با تاخیر از سوی انجمن های مربوطه به ما اعلام شود علاوه بر دریافت حقوق، طبق زمانبدی مشخص شده به آنها معوقه نیز پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایران برای برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش

پیشنهاد ایران برای برگزاری انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش