مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-22حوادث

136 مأموریت آتش نشانی مشهد در پی وزش باد شدید


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از بروز خسارات در پی وزش باد شدید و انجام 136 مأموریت توسط آتش نشانان و نجاتگران این سازمان طی 20 ساعت گذشته در این شهر خبر داد.

- مسعود ظهوریان با اعلام این خبر گفت : از ساعت 13 روز گذشته تا ساعت 8 صبح امروز از مجموع عملیات های انجام شده در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق توسط پرسنل مستقر در بیش از 50 ایستگاه آتش نشانی مشهد 136 مأموریت مرتبط با وزش باد شدید از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های مختلف نسبت به امدادرسانی به شهروندان اقدام کرده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: این حوادث شامل ایمن سازی دیوار خطری 22 مورد، اسکلت خطری ساختمان 35 مورد، بازدید ساختمان خطری 9 مورد، احتمال سقوط اجسام،نمای خطری و ایمن سازی اجسام معلق44 مورد ، سقوط درخت روی کابل برق،خودرو و دیوار منازل 26 بوده است.

ظهوریان ادامه داد : طی این مدت آتش نشانان چندین ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در اقصی نقاط شهر مشهد را نیز انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 مأموریت آتش نشانی مشهد در پی وزش باد شدید

136 مأموریت آتش نشانی مشهد در پی وزش باد شدید