مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-22سياسي

بازگشت به برجام فقط با لغو تحریم های آمریکا امکان پذیر است


تمامی مسؤولان جمهوری اسلامی معتقد هستند بازگشت به برجام صرفا مشروط به برداشتن تمامی تحریم ها علیه ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه کاشان پایتخت نهج البلاغه کشور است، اظهار کرد: در این مدت باید سعی شود مردم را با آموزه های نهج البلاغه که مهم ترین آن حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه است، آشنا کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه رییس جمهور جدید آمریکا گرفتار چالش های متعددی در این کشور است، گفت: اقدامات نابخردانه ترامپ آمریکا را به انزوا کشاند و چالش های متعددی را برای رییس جمهور جدید آمریکا ایجاد کرد.

وی با اشاره به چالش های پنج گانه موجود در کشور آمریکا افزود: یکی از مهم ترین چالش های موجود فعلی آنان بیماری کرونا ست که شمار جان باختگان آنان بسیار بالاست و از این حیث اقتدار علمی آمریکا زیر سؤال رفته است.

 سلیمانی با اشاره به جایگاه بلال حبشی در صدر اسلام بیان کرد: برخوردهای ناشی از تفکرات نژادپرستانه حاکمیت آمریکا با رنگین پوستان نیز از دیگر چالش های دولت فعلی آمریکاست.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی آمریکا بسیار نابسمان است  و ترامپ نهادهای حمایتی آمریکا را نابود کرد، تصریح کرد: آمریکا بیش از 40 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به برجام فقط با لغو تحریم های آمریکا امکان پذیر است

بازگشت به برجام فقط با لغو تحریم های آمریکا امکان پذیر است