مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-22سياسي

آمریکا دیگر ابرقدرت نیست/ ایران در آماده ترین شرایط است


امام جمعه دلوار با بیان اینکه آمریکا دیگر ابرقدرت نیست گفت: ایران در آماده ترین شرایط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های امروز نماز جمعه دلوار با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) اظهار داشت: سیزدهم جمادی‏ الثانی، روز وفات مادری فداکار و بانویی با عظمت، مادر قمر بنی هاشم (ع)، حضرت ام البنین (س) است که بعد از عمری تلاش، شکیبایی و استقامتْ با اهدای چهار فرزند رشید به پیشگاه مولایش، حسین بن علی (ع)، دین خود را به اسلام و قرآن ادا نمود.

وی تصریح کرد این روز، مناسب ترین روز برای تجلیل از مادران و همسران شهداست چرا که این بانوی فداکار اسلام همسر شهید و مادر چهار شهید است.

باید از زحمات مادران گرانقدر شهدا که چشم و چراغ جامعه ما هستند، قدردانی کرد وباید به این نکته توجه کرد که گذشت و ایثار مادران و همسران شهدا از عزیزترین های خود موجب شد تا امروز این عزت و امنیت برای کشور رقم بخورد.

امام جمعه دلوار با اشاره به رزمایش های متنوع ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی در دو سه هفته اخیر خاطرنشان کرد: این نمایش قدرت ارعاب بخش دشمنان و اطمینان بخش به دوستان ایران اسلامی است، ضمن اینکه این رزمایش ها نشان می دهد که قدرت بازدارندگی و خصوصاً اقتدار موشکی ما یک حرکت رو به جلو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دیگر ابرقدرت نیست/ ایران در آماده ترین شرایط است

آمریکا دیگر ابرقدرت نیست/ ایران در آماده ترین شرایط است