مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-22سياسي

واکنش آیت الله رشاد به اظهارات احمد جهان بزرگی


رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در واکنش به توهین اخیر به رییس جمهوری در یک برنامه سیما با تاکید بر ضرورت حفظ حریم مقامات کشور گفت: - رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در واکنش به "توهین اخیر به رییس جمهوری در یک برنامه سیما" با تاکید بر ضرورت حفظ حریم مقامات کشور گفت: انتقاد کردن حق هر کسی است اما کسی حق افترا زدن به دیگری را ندارد و انتقاد را نباید با انتقام خلط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی، آیت الله علی اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ابتدای درس خارج پنج شنبه (دوم بهمن ماه) گفت: افترا غیر از انتقاد است، انتقاد حق هرکسی است اما هیچ کس حق افترا بستن به غیر را ندارد حتی اگر طرف انتقاد منتقد کافر و منافق باشد، شرعا افترا بستن به اهل کفر و اصحاب نفاق هم حرام است.

وی ادامه داد: نباید انتقاد با انتقام خلط شود و نقد از نفی، ماهیتا و غایتا متفاوت است، غرض از نقد و انتقاد اصلاح و نهی از منکر است.

آیت الله رشاد تصریح کرد: رعایت حریم مقامات و مسؤولان نظام مورد تاکید جدی رهبر معظم انقلاب است و باید بجد هم رعایت شود، البته این بدان معنا نیست که مسؤولان هر کاری بکنند از مصونیت بی حد و حصر برخور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله رشاد به اظهارات احمد جهان بزرگی

واکنش آیت الله رشاد به اظهارات احمد جهان بزرگی