مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-22اجتماعي

وضعیت آلودگی هوا در ایرانشهر به حالت خطرناک رسید


شاخص کیفیت هوای شهرستان ایرانشهر به رنگ قرمز تیره و حالت خطرناک درآمد و برای تمام گروه های سنی ناسالم شد و مردم نباید در این شرایط فعالیتی خارج از منزل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، سامانه پایش کیفی هوای سازمان محیط زیست اعلام کرد که ساعت 10 صبح امروز جمعه میزان آلاینده 10 میکرون ذرات معلق در هوای ایرانشهر حداقل به 500 واحد معادل 3.

2 برابر حد مجاز رسید و شرایط کیفی هوا را برای تمام گروه های سنی خطرناک کرد.

در شرایط خطرناک شاخص کیفیت هوا با رنگ قرمز تیره نمایش داده می شود و همه افراد جامعه باید از فعالیت های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس استانداردهای اعلامی سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا به 6 دسته تقسیم بندی می شود که از نظر بهداشتی دو دسته آن پاک و سالم و چهار دسته دیگر نشان دهنده درجات مختلف هوای ناسالم برای گروه های حساس، ناسالم، بسیار ناسالم و خطرناک است.

علاوه بر این در زابل نیز شرایط کیفی هوا با شاخص 244 واحد برای تمامی گروه های سنی بسیار ناسالم اعلام شده و بر اساس اعلام سازمان محیط زیست در شرایط بسیار ناسالم افراد باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آلودگی هوا در ایرانشهر به حالت خطرناک رسید

وضعیت آلودگی هوا در ایرانشهر به حالت خطرناک رسید